You are beautiful

// Vanilla Twilight-Owl City
Biar Cinta Sampai Ke Bintang (:
Friday 27 April 2012 @ 06:44 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and Peace be open :)


Heyyo ! Sila lihat title di atas tuhh . nampak lain kann bunyi nye ? harhar :D Sebenarnya aku nak merepek hari nihh . ta sudi dengar ? pergi main jauh-jauhh sana ! X( Okayy , tadi petang , ayah aku ajak pergi amik mak aku dekad Taman U . Aku pun ikut jea laa kann . Then , lepas amik mak aku , terus singgah Guardian .  Akak aku nak beli pencuci lense dia . Lepas tuhh , memandangkan hari nihh ada pasar malam , aku dengan family pun pergi laa pasar . Fyi , family aku memang suka pergi pasar . Kalau ada pasar jea mesti pergi . Tapi tadelaa setipa hari pergi . Tuhh melampau tuhh namanya . Selepas aku daa memborong segala yang ada dekad pasar tuhh . Cehh , ayat tak agakk . Kita orang pun balik rumah . Sepanjang perjalanan nak balik , aku titibe terpandang langit . WOWW ! Perkataan tuhh yang mampu aku ucapkan . tapi dalam hati jea aku cakap . hehe . Malam nihh bulan berbulan sabit ! ada faham ka apa yang aku cakap nihh ? macam nihh , bulan malam nihh bulan sabit . Tak cukup dengan tuhh , malam nihh memang banyak gilaa bintang . tapi memang hari-hari biasa bintang memang banyak pun kann . Tak tahu laa , aku pulak yang jadi orang paling JAKUN bila tengok langit malam nihh . Hati aku rasa tenang sangat ! Sumpah ! aku memang ta pernah tengok langit yang penuh dengan bintang . Lagi-lagi dengan cahaya yang samar-samar menerangi . Fuhh . memang best giler . Aku tatahu kenapa mata aku ta bolehh lepas dari tengok langit . Memang ada satu perasaan yang tak bolehh aku lafazkan . Subhanallah ! Indahnya ciptaan-Mu ya Allah . Aku rasa akulah orang yang paling bahagia dekad dunia nihh . Nanti bila aku daa kawin , aku nak suami aku teman aku tengok bintang malam-malam . mesti best kann X) Okayy , aku daa start merepek . harhar . Jangan layan aku . Biarla kau berkhayal sorang-sorang . hehe. Okay gud nite . Aku nak melayan SuperSpotan :) Assalamualaikum .










Older Post
The BerryBerry :)


Hello Litta-Gusta :) You are now in AinaBerry Official Site . Be Nice Bebeh . Follow | Home.
Please leave your comment on my tagboard.
Please Stay here#wink

Entry Profile Stuff Links



TapakKaki !

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah.
Edited by : SasaComel